Shop Mobile More Submit  Join Login
Ultra Fractal Spanking Tutorial by Jimpan1973 Ultra Fractal Spanking Tutorial by Jimpan1973
An Ultra Fractal tutorial for your fun! :lmao: Use it with CAUTION!


Come and chat about fractals and other stuff in Aposhack.[link]



2012 Jimmie Josefsson. All rights reserved
Download is for your own desktop use only
You may not upload or link this on any other site.
It's for display at DeviantArt only.
Add a Comment:
 
:iconmiboi:
MiBoi Featured By Owner Oct 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
This is so lol! Thank you.. Now I understand the magic behind fractals much more than ever. Heart 
Reply
:iconjimpan1973:
Jimpan1973 Featured By Owner Oct 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hehe! Glad you liked it!
Reply
:iconfrench-chocolaite:
French-Chocolaite Featured By Owner Aug 14, 2013  Hobbyist General Artist
WOOOOOW!!!! Dam and I was using my head....Great Job!!!!
Reply
:iconjimpan1973:
Jimpan1973 Featured By Owner Aug 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks!
Reply
:iconzukira-phaera:
Zukira-Phaera Featured By Owner Jun 29, 2013  Hobbyist Digital Artist
My favorite technique!
Reply
:iconjimpan1973:
Jimpan1973 Featured By Owner Jun 29, 2013  Hobbyist Digital Artist
Works all the time! :lmao:
Reply
:iconzukira-phaera:
Zukira-Phaera Featured By Owner Jun 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
it does indeed. I used it twice getting the dust knocked off the edges when I reinstalled UF4 tonight
Reply
:iconstormymay888:
stormymay888 Featured By Owner Dec 26, 2012  Student General Artist
Does this work for Apophysis as well?
Reply
:iconjimpan1973:
Jimpan1973 Featured By Owner Dec 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
It works perfect for apo too. :lmao:
Reply
:iconstormymay888:
stormymay888 Featured By Owner Dec 31, 2012  Student General Artist
yay!
Reply
:iconjimpan1973:
Jimpan1973 Featured By Owner Jan 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
It works for most other fractal programs too. :lmao:
Reply
:iconmindpoet61:
mindpoet61 Featured By Owner Apr 22, 2012
:lmao: I'd rather just glare at my UF screen.
Reply
:iconjimpan1973:
Jimpan1973 Featured By Owner Apr 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
:lmao: I had so much fun doing this one.
Reply
:iconbasantis:
basantis Featured By Owner Mar 4, 2012  Hobbyist
Thanks, it's exactly what i was looking for!
Reply
:iconjimpan1973:
Jimpan1973 Featured By Owner Mar 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
:lmao: You're welcome.
Reply
:iconepogh:
Epogh Featured By Owner Feb 10, 2012  Professional General Artist
Just love it I tried it with Apo and it works just as well
Thank you for sharing
Reply
:iconleoniezurakowsky:
LeonieZurakowsky Featured By Owner Jan 21, 2012   Digital Artist
This tutorial has been featured in my journal here: [link] !!! Thanks so much! :D
Reply
:iconjimpan1973:
Jimpan1973 Featured By Owner Jan 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks for the feature! :hug:
Reply
:icontimemit:
timemit Featured By Owner Jan 9, 2012  Student Digital Artist
my hand bleeds...is that normal!!!
Reply
:icondinkydauset:
DinkydauSet Featured By Owner Jan 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
Glad I'm an absolute beginner.
Reply
:iconmagnusti78:
magnusti78 Featured By Owner Jan 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Darn, why does spanking never help when in my image the parts dont go where i want?? Must be the spanking technique... :lmao:
Reply
:iconrvallync:
rvallync Featured By Owner Jan 6, 2012
OH CRAP! This was a joke? How am I going to get my computer back? :stupidme:
Reply
:iconjimpan1973:
Jimpan1973 Featured By Owner Jan 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
:lmao:
Reply
:iconanyzamarah:
Anyzamarah Featured By Owner Jan 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
*LOL* :rofl:
Great tutorial - love it! :D
Reply
:iconraysheaf:
raysheaf Featured By Owner Jan 6, 2012  Professional General Artist
Haaah, lol, cool....
Reply
:iconleoniezurakowsky:
LeonieZurakowsky Featured By Owner Jan 6, 2012   Digital Artist
OK, NOW I get it! Was wondering how come my UFs never turned out like other people's! :D
Reply
:iconskulkey:
skulkey Featured By Owner Jan 6, 2012  Professional Digital Artist
:iconbrilliantplz:
Reply
:icontanjagrimstvedt:
TanjaGrimstvedt Featured By Owner Jan 6, 2012
This tutorial is very helpful! Before, I was just using a hammer on my keyboard, but now I know what I do wrong! :rofl:
Reply
:icondark-beam:
dark-beam Featured By Owner Jan 6, 2012  Student Artist
Best tutorial ever. Yes. YESSSSSSSS!!!!!

:rofl:
Reply
:iconpaddlin-maddlin:
Paddlin-Maddlin Featured By Owner Jan 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
Ha,Ha! So that's what I should've done with my Santa Hats!!!!! :rofl::hug:
Reply
:iconcoffeetoffeesquirrel:
CoffeeToffeeSquirrel Featured By Owner Jan 5, 2012   General Artist
:lmao: you forgot the last step: throw the pc out of the window. Works like a charm!


Thanks for making my day:rofl:
Reply
:iconmutequacky:
mutequacky Featured By Owner Jan 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hrm does this apply to apo too?
Reply
:iconjimpan1973:
Jimpan1973 Featured By Owner Jan 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yep. With a minor add. You have to bang the keyboard too.
Reply
:iconcarlx:
carlx Featured By Owner Jan 4, 2012
LOL!!!
Reply
:iconmunch12:
Munch12 Featured By Owner Jan 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hmmm.......interesting.... LOL :D
Reply
:iconkarlajkitty:
karlajkitty Featured By Owner Jan 3, 2012  Professional Digital Artist
:iconorlyowlplz::iconhardlaughplz:
Reply
:icon21citrouilles:
21citrouilles Featured By Owner Jan 3, 2012
:lol: Thanks a lot for this! :D
Reply
:iconlinuron:
Linuron Featured By Owner Jan 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Wonderful tutorial!
:lmao:
Reply
:iconfiery-fire:
Fiery-Fire Featured By Owner Jan 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
:rofl: :blush:
I did that technique all steps plus the keybrd ;) and my mask went missing :lmao: I will have to try again maybe the harddrive needs it as well ;)
Reply
:iconchaosfissure:
ChaosFissure Featured By Owner Jan 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
I just might have to try this. Maybe it'll give me some cool looking stuff :o
Reply
:iconmandalamker:
mandalamker Featured By Owner Jan 3, 2012  Hobbyist General Artist
thanks for any advice !!!!
Reply
:icondetate:
deTate Featured By Owner Jan 3, 2012
Amazing. I've seen the same technique applied to other applications without realizing its universality. Can't wait to try it in the cat.
Reply
:iconlapurr:
LaPurr Featured By Owner Jan 3, 2012
:rofl:


UF ---> :spank: <--- Me


Reply
:iconiuliasan:
iuliasan Featured By Owner Jan 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
:lmao:
Reply
:icontheaver:
theaver Featured By Owner Jan 3, 2012
Yes!!! That is the solution for everything...thanks for this great tutorial. :bow:
Reply
:iconfracdazzle:
Fracdazzle Featured By Owner Jan 3, 2012
*Giggle* Very creative, cute & funny!
Reply
:iconheavenriver:
heavenriver Featured By Owner Jan 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Love it. :XD:
Reply
:iconcoby01:
coby01 Featured By Owner Jan 3, 2012
I do this every morning,and now I have my 10th mouse and 4th screen :rofl: but..........my shine is on the right place now :rofl: thank you so much for teaching :hug:
Reply
:iconcaffe1neadd1ct:
caffe1neadd1ct Featured By Owner Jan 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
I've been doing it wrong. Thanks for teaching me :worship:
Reply
:iconf--l--a--r--k:
f--l--A--r--k Featured By Owner Jan 3, 2012  Professional Digital Artist
Love it! Been using it every day now, my fractals are 10x better! Thanks!!!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 3, 2012
Image Size
2.3 MB
Resolution
1200×2790
Submitted with
Sta.sh
Thumb

Stats

Views
3,059 (2 today)
Favourites
57 (who?)
Comments
54
Downloads
224
×